gastgezin MoJhu's opvangertjes: Vlekje en Mayla

QueSeraSera84
Kampioen
Oh absoluut en het is dat ze verder eigenlijk altijd behoorlijk braaf zijn dus ik heb ze maar laten gaan onder het mom van 'waait wel weer over'. ;)

De nieuwe krabpaal is een dikke hit hier, alle 3 maken ze er flink gebruik van en als ik ze kwijt ben liggen ze vaak alle 3 op de ligplekken. :heart:
Goede aanschaf dus en de prijs en het lange wachten (2 maanden!) dubbel en dwars waard. :thumbs:
Groetjes Loraine

Aife en opvangers Vlekje en Mayla
QueSeraSera84
Kampioen
Tijdje geleden alweer dat ik een update heb geplaatst.

Jhula is 4 april overleden, eind april/begin mei heb ik Aife officieel geadopteerd en rond diezelfde tijd kreeg ik een woning toegewezen op 5 minuten van het appartement.
1 juni ben ik verhuist naar een benedenwoning met 2 slaapkamers en een tuin, 2 weken later kwam Vlekje erbij en afgelopen donderdag kwam Mayla erbij.
Vlekje en Mayla zijn opvangers, voorlopig komt er geen derde eigen kat omdat ik graag een hond wil aanschaffen begin 2018 én ik wil hierna graag een koppeltje OKH na alle pech die ik heb gehad met de katten.
Aife liep/loopt nl te kwakkelen, ze lijkt wat op te knappen maar het is nog afwachten.
Mowgli bleek nierfalen te hebben en staat nu op nierdieet, maar ze vertikt het om natvoer te eten dus ze krijgt enkel brokjes.
Helaas spuugt ze weer dus morgenochtend moeten we naar de dierenarts om de nierwaardes te checken en Aife's verdere opties te bespreken.

Maar weer terug naar de opvangers:

Vlekje, ong 5 jaar, lekker stoicijns en erg lief, beetje verlegen en afwachtend bij de eerste kennismaking:
Afbeelding

Mayla, ong 2 jaar, een regelrechte bitch naar sulletjes en de sjaak bij dominante katten, erg lief en klein:
Afbeelding
Groetjes Loraine

Aife en opvangers Vlekje en Mayla
Vorige