wat heb ik voor de kat(ten) gekocht!

Henny
Kittenklasse
Heb net weer een bestelling bij zooplus gedaan. Droogvoer RC sensitivity control en blikjes Cosma nature vis, ze delen net voordat we naar bed gaan een klein blikje van 70 gram, gewoon voor het lekker zeg maar, daar zijn ze dol op! Zolang het geen kip is, kunnen ze er prima tegen.
Ook weer 4 zakken Tigerino kattenbakvulling en een vensterbank kussen voor op het lage boekenkastje op de tuin. Kunnen ze voor het raam naar de vogeltjes kijken met hun kont op een lekker kussentje. :D
Loraine
Jeugdklasse
Voor ruim een half jaar aan animonda carny (120 400gramsblikken, 12 80gramsblikken en 12 200gramsblikken). :cool:
thian
Internationaal kampioen
kattegras een flinke pot koste ook wel 3,99
Miepje58
Kampioen
Ik heb weer 6 pakken Porta21 binnen van mijn leverancier uit Belgiƫ. Wat een verschil toch met Zooplus! Ik mailde vorige week of ze alvast konden bestellen, dan zou ik vrijdag, met nieuw salaris, betalen. Geen probleem! Vrijdag geregeld, belt hij nog op of ik het soms de volgende dag al wil hebben. Dat was gelukkig niet nodig, maar gisteren stond het dus op de stoep. Met 5% korting omdat het meer dan 100 euro was, en gratis bezorging.
Wat wil je nog meer?
thian
Internationaal kampioen
wat fijn voor je miepje!
thian
Internationaal kampioen
een grote zak met brokjes royaal canin hyper allergenic
3 pakjes slice gedroogde kipreepjes
3 pakjes gedroogde eend reepjes
een pakje moppies ze vinden ze nieuw ze lekker ruiken
de oude spray ik vaak maar das toch minder lekker als een nieuwe blijkbaar
Vorige