Bodi, Isis en Klungel- op zoek naar nieuw geluk

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #91847 door Miepje58
Beantwoord door Miepje58 in topic Bodi, Isis en Klungel- op zoek naar nieuw geluk
Nou ja, hoe veel kattenpalen heeft een mens nodig (grapje). Ruimte voor jouzelf is toch het belangrijkste? De katten liggen hier door het hele huis, palen komen er hier niet in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Sonyboy
  • Onderwerp Auteur
  • Internationaal kampioen
Meer
1 jaar 8 maanden geleden #91850 door Sonyboy
Beantwoord door Sonyboy in topic Bodi, Isis en Klungel- op zoek naar nieuw geluk
Dank je wel Anita. Klungel was zeker dapper. Gisterenavond kreeg ik een foto van een klungeltje die lekker In een dekentje was weggekropen. Ze hadden zijn knuffeltje bij hem gelegd. Dat laat wel zien dat het echt lieve mensen zijn. Klungel mocht vannacht bij een van de dochters slapen. Dat zal hij fijn vinden.
Naar de andere katten werd geblazen maar niet gevochten dus dat ik gematigd positief.

En ik mis hem maar heb geen tijd om er mee bezig te zijn. Bo en isis zijn vannacht lief geweest. Ze zitten dan in mijn woonkamer en zo te horen gaat dat prima.

[img:39sn31hu]http://i736.photobucket.com/albums/xx6/moniquestam/6800db34-5ae8-432b-878b-bc90adcf1bdb_zps5414af76.jpg?t=1381586825[/img:39sn31hu]

• Merinka
  • Internationaal kampioen
Meer
1 jaar 8 maanden geleden #91855 door Merinka
Beantwoord door Merinka in topic Bodi, Isis en Klungel- op zoek naar nieuw geluk
Jeetje hoe laag kun je zinken. Vind dat je het goed doet hoor, schouders eronder en de eer aan jezelf houden.
Wat fijn dat het al goed lijkt te gaan met Klungel.
Succes met de laatste loodjes van het verhuizen. Wordt een hele opluchting een plekje voor jezelf.

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #91859 door pip
Jeetje wat erg om die lingerie te vinden...
Goed van je dat je gelijk weggegaan bent!
Succes met alles, veel kracht toegewenst!

[color=#FF40BF:1ggof2pv]Pootje van Ed en Saar[/color:1ggof2pv]

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #91860 door Miepje58
Beantwoord door Miepje58 in topic Bodi, Isis en Klungel- op zoek naar nieuw geluk
Wat fijn dat je zo'n goed nieuw tehuis voor Klungel hebt gevonden. Dat helpt toch wel!

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #91872 door thian
Beantwoord door thian in topic Bodi, Isis en Klungel- op zoek naar nieuw geluk
sluit ik me bij aan en fijn dat je al een foto hebt gekregen

veel moed voor vandaag!
liefs anita

Tijd voor maken pagina: 0.502 seconden
Gemaakt door Kunena